زندگی زیباست

خرید بک لینک
اگر این دنیا غریبه پرور است،تو آشنا بمان!تو پای خوبی هایت بمان!مردم حرف می زنند،حرف باد می شود می وزد،در هواو تو را دورتر می کند از تمام کسانی کهباور برایشان یک چهار حرفی نا آشناست.اگر کسی معنای عاشقانه هایت را نفهیدبر روی عشق خط نکش!عاشقانه هایت را محکم در آغوش بگیرو بگذاربرای داشتنش آغوشت را بفهمند.دنیا خوب،بد،زشت،زیبا فراوان داردتو خوب باشتو زیبا بمانو بگذاربا دیدنت هر رهگذر ناامیدی لبخند بزند،رو به آسمان نگاه کندو زیر لب بگوید:هنوز هم عشق پیدا می شود"نادر ابراهیمی"پی نوشت:ی مدت بد حالم بد بود از همه چیز شاکی از فرصت هایی که تو زندگی داشتم و به خاطر غفلت (بد بینی توهم نمی دونم شاید اینجوری حس می کنم الان ) نمی دونم چی از دست دادم و رفت همه چیزایی که حالم رو خوب می کرد ی مدت باعپ ذل پریشونیم بود ی حس خیلی خیلی بد شاید هنوز هم دچارشم امیذوارم بهتر بشه دیگه نگم دلم می گیره از نوشتنش شاید زمانی دیگر زندگی زیباست...

ما را در سایت زندگی زیباست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: جمعه 8 ارديبهشت 1402 ساعت: 9:21

باد ما را با خود خواهد برددر شب کوچک من،افسوسباد با برگ درختان میعادی دارددرشب کوچک من دلهره ویرانیستگوش کنوزش ظلمت را می شنویمن غریبانه به این خوشبختب می نگرممن به نومیدی خود معتادمگوش کن وزش ظلمت را می شنوی؟در شب اکنون چیزی می گذردماه سرخست و مشوشو بر این بام که هر لحظه در او بیم فروریختن استابرها،همچون انبوه عزادارانلحظه باریدن را گویئ منتظرندلحظه ای و پس ازآن ،هیچپشت این پنجره شب داردمی لرزدو زمین داردباز می ماند از چرخشپشت این پنجره یک نامعلومنگران من و تستای سراپایت سبزدستهایت را چون خاطره ای سوزان،در دستان عاشق من بگذارولبانت را چون حسی گرم از هستیبه نوازش لبهای عاشق من بسپارباد ما را با خوذ خواهد بردباد ما را با خود خواهد برد"فروغ فرخ زاد"پی نوشت:هییییییییییییییییییییییییییییی زندگی زیباست...

ما را در سایت زندگی زیباست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: شنبه 2 ارديبهشت 1402 ساعت: 18:59

صفحه بندی